کنعانی: صهیونیست‌ها تنها با فشار حاضر به تمکین از قوانین بین المللی هستند-راهبرد معاصر

کنعانی: صهیونیست‌ها تنها با فشار حاضر به تمکین از قوانین بین المللی هستند

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: دنیا باید فهمیده باشد که باند جنایتکار صهیونیستی تنها در مقابل فشار و اقدام قاطع و بازدارنده حاضر به کُرنِش و تمکین در برابر قوانین بین‌المللی است.
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۴ - ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 August 08
کد خبر: ۲۵۳۷۹۳

به گزارش راهبرد معاصر، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در حساب کاربری خود در شبکه ایکس نوشت: وزیر دارایی رژیم صهیونیستی کشتار دو میلیون فلسطینی در اثر گرسنگی ساختگی، و در ازای آزادی گروگان‌های این رژیم را عملی درست و اخلاقی خوانده است.

 

وی افزود: اظهارات این عضو باند جنایتکار صهیونیست، فقط نوعی اِعلام و اعتراف علنی است و اِلّا دنیا در ده ماه گذشته شاهد اقدام عملی رژیم صهیونیستی در نسل‌کُشی و کشتار جمعی زنان، کودکان و مردم غیر نظامی بیگناه در ⁧غزه⁩ از طریق بمباران و همچنین قحطی و گرسنگی ساختگی بوده است.

 

کنعانی تاکید کرد: دنیا باید فهمیده باشد که باند جنایتکار صهیونیستی تنها در مقابل فشار و اقدام قاطع و بازدارنده حاضر به کُرنِش و تمکین در برابر قوانین بین‌المللی است و در غیر این صورت، هیچ حد و مرزی برای جنایات و اقدامات شنیع خود نمی‌شناسد.

 

سخنگوی وزارت امور خارجه بیان کرد: این اظهارات شنیع و هولناک از منظر اخلاقی و انسانی و مقررات حقوق بین‌الملل قویاً محکوم و شایسته پیگرد بین‌المللی است، اما اروپا بهتر است به جای محکوم کردن کلامی این اظهارات، به مسئولیت‌های بین‌المللی، اخلاقی و انسانی خود علیه رژیم صهیونیستی و پایان دادن به حمایت سیاسی و نظامی از آن رژیم جنایتکار عمل نماید و به محکومیت بدون عمل اکتفا نکند./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده